Post 44: The Evening Light.

I love the evening light in winter. The soft blue tones and yellows from the streetlights. Evening sessions are a fun challenge; there are only 30-60 minutes of good cool light in which we can capture your photographs. It is very important to be on time or get to the location early, because we have little wiggle room! What better way to capture your engagement or couple portraits than with the cool romantic feel. Bringing candles or blankets as props can help set the mood and create a comfortable barrier against the cold evening breeze. How about a picnic in the mountains at sunset, Vinburle on hand and cute red-cheeked smiles.

- - -

Amo la luce delle sere d’inverno. I morbidi toni blu e il giallo dei lampioni. Le sessioni fotografiche serali sono una sfida divertente; ci sono solo 30-60 minuti di buona luce fredda in cui è possibile realizzare gli scatti. E' molto importante raggiungere la location in anticipo e non fare tardi, perché c’è davvero poco margine! Quale modo migliore per immortalare il vostro fidanzamento o realizzare ritratti della vostra coppia che vi daranno la splendida sensazione di un romantico fresco. Procurarsi candele o coperte da usare come oggetti di scena può aiutare a creare l'atmosfera giusta e magari un po’ di riparo dalla fredda brezza della sera. Che ne dite di un pic-nic in montagna al tramonto, un buon Vinbrulè a portata di mano e grandi sorrisi dalle guance rosse!

Muted Matt Colours Beautiful Winter Flowers
City Life The Po River Torino Gennaio Citta Montagne
Luna Chiesa

If this sounds like our type of session book now, before the winter fades away! :)
Also a reminder that our special offer for pet session ends February 14, so don't miss out!

- - -

Se questo è ciò che stavate cercando contattateci adesso prima che l'inverno svanisca! :)
Ricordiamo che la nostra offerta speciale per i servizi fotografici per i vostri Animali Domestici termina il 14 febbraio, non perdetela!