The idea for today’s blog came from the recent popularity of a photograph I took of my cat. Currently it’s the most popular of all my photo’s online. (I guess people like cats.) So below I have included a special video “behind the scenes” look at how I captured that image! :)

L'idea per il blog di oggi è nata dalla popolarità di una fotografia che ho fatto al mio gatto. È diventata la foto più popolare di tutte le mie fotografie in rete (credo che alla gente piacciono molto i gatti). Così di seguito ho fatto un video speciale di "Dietro Le Quinte"! :)

This week I was also fortunate enough to work behind the scenes with the talented team at Company Trailer as they filmed a promotional piece for a new app.

Questa settimana ho avuto anche la fortuna di lavorare ‘dietro le quinte’ durante le riprese di una pubblicità per una nuova "app" con il team di Company Trailer.

Behind the scenes with company trailer

Most of the photographs I capture are at eye level with the subject, personally, I find that to be the most appealing way to capture the emotion of the moment. It also skews our perception a little as we rarely see small objects head on, which makes the photo that much more special.

La maggior parte delle fotografie che scatto sono al livello degli occhi del soggetto, personalmente, trovo che sia il modo più interessante per catturare l'emozione del momento. In questo modo si distorce anche un po' la nostra percezione, perché raramente si vedono i piccoli oggetti faccia a faccia, cosi la foto diventa ancora più particolare.

Torino, Italia

I love comments! Don't be afraid to leave one below! :)

16 Comments

Privacy Policy